1 ondertekening

Basic Fit Kalmthout

Gezien de huidige situatie die zich nu afspeelt in de Basic Fit te Kalmthout, zien wij ons genoodzaakt deze petitie op te starten. Het huidige beleid laat het nu toe dat er op belachelijke manier allerhande materiaal afhandig gemaakt kan worden als dit op de grond ligt.

leden van Basic Fit en andere steunbetuigers

Als ondertekende stemt u in met het volgende: u brengt uw stem uit dat het recht van Basic Fit om deze praktijken uit te oefenen onrechtmatig is en gemaakt moet worden. Alsook stemt u in dat u uw onverdeelde stem heeft uitgebracht voor de trouwe sporters van Basic Fit. Of u nu zelf een sporter bent of niet, uw steun aan ons doel betekent zeer veel voor ons en deze steunbetuigingen zullen rechtmatig aangewend worden voor het hogere.

Wij verzoeken dat Basic Fit onmiddelijk stopt met deze ronduit kinderachtige praktijken waaraan ze nu doen. Elk uur worden apparatuur, gewichten en verdere gebruiksmiddel weggenomen en achter slot en grendel gestoken. Wij, als gedupeerden van deze zaak, eisen daarom dan ook dat dit met onmiddelijke ingang stopt.

onderteken de petitie Basic Fit Kalmthout.

• 6 maanden geleden anoniem