De verbruiker moet het wettelijke recht hebben om het geld dat hij uitgeeft aan producten die de natuur in perfecte staat laten van zijn belastbare inkomen af te trekken. De noodzaak voor deze wet is gebaseerd op drie nieuwe concepten die in de economie zijn gefundeerd. Zie www.biosustainable.org

Iedereen die begrijpt dat verbruikers dan levenswijzen zullen onderhouden die de natuur intact laten

De huidige macro-economische praktijk is groei in de ontwikkeling van de economie te onderhouden. Dit houdt in dat de verbruiker altijd meer moet verbruiken. Het is niet mogelijk steeds meer van gelimiteerde voorraden te blijven verbruiken zonder die uiteindelijk uit te putten.

Indien de verbruiker zijn geld uitgeeft met als doel om de natuur in perfecte staat te laten, dan pas zal duurzame ontwikkeling mogelijk zijn. Alleen hij kan die verzekeren.

Een wet aan te nemen waardoor de verbruiker de bedragen die hij/zij uitgeeft aan "duurzame" producten van zijn belastbare inkomen kan aftrekken. Duurzame producten zijn producten die de natuur in perfecte staat laten, de omgeving niet schaden en waarin de natuurlijke voorraden met optimale efficiƫntie zijn gebruikt - kortom, producten die de integriteit van de natuur bewaren.

onderteken de petitie Belastingaftrek voor de aankoopkosten van producten die de omgeving niet schaden.

• meer dan 3 jaar geleden anoniem
  • meer dan 3 jaar geleden H. Bielen Zonhoven