1 ondertekening

Beter toezicht op rustig woongenot: stop burenlawaai en pesterijen

Politie en immokantoren treden niet altijd krachtdadig op voor de bescherming van het recht van bewoners op het rustig genot van hun woning in een appartementsgebouw. De petitionaris en haar geburen hebben bijvoorbeeld al een paar jaar te maken met geluidshinder en pesterijen door een bovenbuur. Ondanks herhaaldelijk contacteren van de politie en het immokantoor blijft deze persoon verder doen.

Alle door burenlawaai verontruste inwoners van het appartementsgebouw Paola1, Schutterijstraat 15 te Deinze, alle lotgenoten in gelijkaardige situaties en sympathisanten

Het is nu al een paar jaar dat wij last hebben van het lawaai van een gebuur. Deze maakt dag en nacht lawaai (kloppen met stoelen, deuren toeslaan met volle kracht, roepen, met voorwerpen kloppen op het plafond of met de voeten stampen als er eens een baby van 4 maanden huilt ...). Het is echt een onleefbare situatie.
Wij hebben al regelmatig het immokantoor en de politie gecontacteerd, maar dit wordt steeds maar erger. Mensen verhuizen er zelfs voor.

Wij wensen dat er maatregelen genomen worden zodat er 's nachts in een appartementsgebouw stilte is en dat er ook overdag rekening wordt gehouden met het rustig wooncomfort van de bewoners van een appartementsgebouw.
Wij en onze kinderen hebben ook recht op rust, stilte en wederzijds respect!

onderteken de petitie Beter toezicht op rustig woongenot: stop burenlawaai en pesterijen.

• 4 maanden geleden Isabel De Man Lede