Breng de rust terug in Deurne

Jongeren zijn niet meer veilig in de straten van Deurne, zelfs niet meer op hun werkvloer of op hun school. De jongeren van het Bisthoveplein treiteren, bedreigen en slaan de andere jongeren hier in Deurne. Laat dit stoppen!

de bewoners van Deurne, de winkeliers, de scholen van Deurne

Bisthoveplein, iedereen Deurne kent dat beruchte pleintje. De jongeren die de winkeliers in omstreken bestelen, mensen op straat proberen te beroven, de mensen uitschelden en bedreigen zonder reden. Dit moet stoppen. De jonge meisjes kunnen niet meer alleen buiten vanaf het donker wordt: ze worden achtervolgd, uitgescholden, aangeraakt en noem maar op.
Laat ons dit stoppen en er terug een veilige buurt van maken. Het zusje van 17 jaar van de petitionaris gaat deeltijds naar school en werkt deeltijds. Op haar werk wordt ze telkens bedreigd, buiten wordt ze gevolgd naar haar adres. Ze heeft ook een kopstoot gehad van een jongere die op haar werd afgestuurd. Dit kan niet meer. Dit is al sedert 26 juni bezig en stopt maar niet.

Rust in Deurne, een veilig Deurne voor iedereen jong en oud. Dat de winkels zonder vrees open kunnen blijven, dat de mensen zonder angsten zitten en zonder angst buiten kunnen op elk uur van de dag.

onderteken de petitie Breng de rust terug in Deurne.

• ongeveer 2 jaar geleden anoniem
  • bijna 3 jaar geleden Dirk Verhoeven Bierbeek