nog geen ondertekeningen

De Jan Frans Gellyncklaan te Hove verdient beter

• We zijn het gerommel in onze straat meer dan beu zijn en verwachten een deftige lenteschoonmaak;
• We wensen een kwalitatieve heraanleg van onze straat met aandacht voor snelheidsbeperkingen;
• We willen een transparante communicatie en echte inspraak. Geen half briefje in de bus een dag voor de start der werken.

De bewoners van de Jan Frans Gellyncklaan

Sinds eind 2010 woon ik met mijn jong gezin in de Jan Frans Gellyncklaan, het eerste deel. Een straat die behoorlijk wat verkeer krijgt te verwerken en vooral ’s morgens een drukke verkeersas is in, uit en door Hove. Maar ook een straat die de laatste jaren erg verjongde en achter de meeste voordeuren uitkijkt op veel groen. Een straat die beter verdiend dan de betonnen bric à brac die er nu ligt.

Fan van Hove is altijd fervent voorstander geweest om deze straat mee op de planning te zetten voor een duurzame en kwaliteitsvolle heraanleg. De huidige coalitie N-VA-pH7 komt echter niet verder dan wat opsmukwerk.

De diverse werken, ogenschijnlijk los van elkaar gecoördineerd maken dat deze straat er op dit moment nog slechter bij ligt. Ook het opruimen na al deze werken lijkt geen noodzaak voor het huidige bestuur. Daarom had ik graag uw steun gehad om ons ongenoegen duidelijk te maken aan het college. Mag ik u vragen om samen met mij een signaal te geven dat:

onderteken de petitie De Jan Frans Gellyncklaan te Hove verdient beter.

Geen ondertekeningen gevonden