1 ondertekening

Eerste stap richting openluchtzwembad in Maasmechelen

Sinds 2008 is het openluchtzwembad van Maasmechelen (Eisden) gesloten. Het wordt tijd dat de gemeente initiatieven neemt richting een nieuw openluchtzwembad, al dat niet ism de privésector. Een gemeente als Maasmechelen verdient dat.

Maasmechelaren die opnieuw een openluchtzwembad in hun gemeente willen.

Gelet op de enorme respons op de aanmaak van de facebookgroep 'Wij willen een openluchtzwembad in Maasmechelen', willen we met deze petitie de eerste stap in de richting van een nieuw openluchtzwembad op Maasmechels grondgebied realiseren, nl. het bepalen van een geschikte locatie.

‘Wij, ondertekenaars, vragen het engagement van de gemeenteraad om een onderzoek te laten uitvoeren dat leidt tot een oplijsting van de mogelijke geschikte locaties voor een openluchtzwembad op Maasmechels grondgebied, en dit ten laatste te presenteren op de tweede gemeenteraad volgend op deze vergadering.’

onderteken de petitie Eerste stap richting openluchtzwembad in Maasmechelen.

• 7 maanden geleden Zywchyn anoucha Maasmechelen