Einde eenrichtingsverkeer Fredegandus Van Rielstraat 2100 Deurne

Tijdelijke enkelrichting Fredegandus Van Rielstraat in 2100 Deurne blijkt nu een permanente maatregel te zijn, waardoor bewoners en verkeer vanuit de Ruggeveldlaan extra kilometers moeten rijden.

Het district Deurne benadrukte dat dit een tijdelijke wijziging was tot na de werken aan de tramwissels in de Ruggeveldlaan. Deze werken zijn inmiddels al lang voltooid.

Wij vragen dan ook dat in de Fredegandus Van Rielstraat in 2100 Deurne het eenrichtingsverkeer onmiddellijk wordt beƫindigd zoals vooropgesteld en dat deze straat dus terug wordt opengesteld voor tweerichtingsverkeer.

weggebruikers van de Fredegandus Van Rielstraat en aangrenzende straten in 2100 Deurne

Doordat de Fredegandus Van Rielstraat, een zijstraat van de Boterlaarbaan, nu een enkelrichting straat is, moeten we er nu al uitrijden langs de Ruggeveldlaan, daar omkeren, om zo in een lus uiteindelijk via de Boterlaarbaan richting Borsbeek of Mortsel te rijden. Door de drukte betekent dit meestal via de August Van de Wielelei nog meer kilometers omrijden om weg te geraken. Dit alles komt de verkeersleefbaarheid evident niet ten goede.

Wij wensen dat het district zich houdt aan het eerder vooropgestelde TIJDELIJK karakter van de eenrichtingsmaatregel en dat de Fredegandus Van Rielstraat in 2100 Deurne dus onmiddellijk terug wordt opengesteld voor tweerichtingsverkeer.

onderteken de petitie Einde eenrichtingsverkeer Fredegandus Van Rielstraat 2100 Deurne.

• bijna 2 jaar geleden anoniem
  • bijna 2 jaar geleden Andy Casteels Deurne