1 ondertekening

Files, elke dag maar weer....

Elke dag files, een ongeval leidt onvermijdelijk tot 2 à 3 uur file. Ook bij regenweer is het nieuwe wegdek een grote plas water (snelwegen); de oudere grovere wegen namen het water veel beter op of voerden het beter af, dus nog meer files bij regenweer... Als automobilist betaal je zo veel wegenbelasting voor nagenoeg iedere dag vast te staan in het verkeer.
Teken deze petitie om meer waar voor ons geld te krijgen.

Iedereen die in de file staat op de E313, E314, rond Brussel, Antwerpen, van en naar Limburg en noem maar op...

Dat als iedereen minder in de file zou staan er ook veel minder uitstoot zou zijn en dus ook beter voor het milieu.
Als de drukte ook zou verminderd kunnen worden met meerdere routes of meerdere rijvakken, dan zouden er ook minder ongevallen gebeuren.
Een snelweg hoofdweg met 2 rijvakken is vandaag echt niet meer te doen. Als er zich een ongeval voordoet moeten er meerdere routes beschikbaar zijn.
Er komen steeds maar meer auto's bij (dus ook meer belastingen), maar er komen geen nieuwe wegen bij.

Meerdere en betere rijbanen voor minder files
"Value for money": waar voor het vele door ons, automobilisten jaar in jaar uit betaalde belastinggeld zonder dat we na al die jaren evenredige verbeteringen zien.

onderteken de petitie Files, elke dag maar weer.....

• meer dan 1 jaar geleden Meylaers D. Hechtel-eksel