Graag altijd traag in de Kluizeveldenstraat te Merksem

Ik_zone30_lr

Onze buurt (Kluizeveldenstraat + zijstraten, Bordink en Houthulststraat te Merksem) is een permanente zone 30 maar tijdens de week en vooral in het weekend en 's avonds is dit blijkbaar niet voor iedereen geldig en veegt 90 % van het doorkomend verkeer hieraan zijn/haar voeten.

Buurtbewoners

Onze buurt is een permanente zone 30. Dit omdat er verschillende scholen in de directe omgeving liggen. Toch geld deze snelheidsbeperking blijkbaar niet voor alle bestuurders die door de straat rijden. Vooral in het weekend en 's avonds maar ook tijdens de dag op gewone schooldagen, vliegen de automobilisten door de straat. Blijkbaar een bordje met aanduiding zone 30 in het begin en verkeersdrempels houden hen niet tegen.

Wij zouden willen vragen om meer duidelijke aanduidingen aan te brengen in de buurt dat dit een permanente zone 30 is. Een enkel verkeersbord in het begin van de straat is ontoereikend. De politie kan indien gewenst, zich ook eens een dagje komen installeren in de straat om snelheidscontroles te doen. De boetes die dat zullen opleveren, niet te onderschatten.

onderteken de petitie Graag altijd traag in de Kluizeveldenstraat te Merksem.

• meer dan 1 jaar geleden Satyn Ann Kluizeveldenstraat 134
  • meer dan 1 jaar geleden EL MALLOUKI RACHID KLUIZEVELDENSTRAAT 202
  • meer dan 1 jaar geleden Pauline Deleu Kluizeveldenstraat 193, 2170 Merkserm
  • meer dan 1 jaar geleden Lieve Adriaense Kluizeveldenstraat 187 Merksem