Infrastructuur NMBS/Infrabel en De Lijn

Op 21 oktober 2017 hadden heel veel reizigers last van vertragingen op de spoorwegen. sommigen tot wel 6 uur lang. Dit is onacceptabel en onmenselijk. Vooral wil ik duidelijk maken dat de infrastructuur bij de NMBS en De Lijn zo goed als weg is. En dat is een groot probleem.

de gebruikers van het openbaar vervoer die willen dat er naar de infrastructuur word gekeken

Na de vertragingen van 21 oktober bij de NMBS is het wel duidelijk geworden dat er iets scheelt aan de infrastructuur bij de NMBS en De Lijn. Sommigen mensen hadden op 21 oktober tot wel 6 en een half uur vertraging. Niet alleen die dag was dit zo, vertragingen zijn een dagelijks fenomeen aan het worden en dit kan gewoon niet.

Wat wij graag willen is dat er goed naar de huidige situatie wordt gekeken en dat er concrete plannen komen om verbeteringen en oplossingen aan te brengen in de infrastructuur van de NMBS en De Lijn.

onderteken de petitie Infrastructuur NMBS/Infrabel en De Lijn.

• 9 maanden geleden Melissa Baens Kaulille
  • 9 maanden geleden Samuel Sieben Herent