Jean Vandecasteele moet burgemeester van Oostende blijven!

B1903a4e-1e40-11e4-b61e-c4d44eda48ca_original_jpg_h380_jpg_568

"Johan Vande Lanotte wordt burgemeester van Oostende." Willen de Oostendenaars dit wel? Iedereen weet dat Vande Lanotte de burgemeester achter de schermen is. Dankzij hem is Oostende onveilig, dood en leeg!

Oostendenaars

dat Johan Vande Lanotte burgemeester van Oostende wil worden. Iedereen weet dat Vande Lanotte de burgemeester achter de schermen is. Dankzij hem is de RMT weggetrokken uit Oostende, heeft Electrawinds de Oostendenaar een pak geld gekost, gaat het niet goed met onze luchthaven, is de visserij op sterven na dood, is de uitgaansbuurt onveilig, is de werkloosheid de op acht na grootste van Vlaanderen en staat Oostende vol sociale woningen!

dat Johan Vande Lanotte NIET benoemd wordt tot burgemeester en Jean Vandecasteele burgemeester blijft!

onderteken de petitie Jean Vandecasteele moet burgemeester van Oostende blijven!.

• ongeveer 3 jaar geleden anoniem
  • ongeveer 3 jaar geleden Dasseville Rosette Oostende gepensioneerde