nog geen ondertekeningen

Juffen van kleuterschool 't Keperke moeten blijven

Dit jaar hebben we twee hele goede juffen mogen verwelkomen op onze school 't Keperke in Itterbeek (Dilbeek), namelijk juf Alexandra en juf Nathalie.
Beiden zijn heel gemotiveerd en echt begaan met de kindjes. Teken deze petitie als u wil dat ze blijven.

ouders van de kinderen van kleuterschool 't Keperke in Itterbeek

Wij hebben vernomen dat de 2 gemotiveerde kleuterjuffen Alexandra en Nathalie niet mochten blijven. Nochtans is er volgend jaar zeker plaats voor minstens één juf. De directie heeft spijtig genoeg gekozen om een nieuwe juf te zoeken. Als u wil dat de school en de gemeente kiezen voor het behoud van deze vertrouwde juffen, teken dan deze petitie.

We verzoeken dat juf Nathalie en Alexandra aangesteld blijven in kleuterschool 't Keperke in Itterbeek.

onderteken de petitie Juffen van kleuterschool 't Keperke moeten blijven.

Geen ondertekeningen gevonden