nog geen ondertekeningen

Kinderen na 8 jaar terugsturen: dat kan niet !

Na 8 jaar in België aanwezig te zijn, worden gezinnen met kinderen terug gestuurd naar het land van herkomst. Dit leidt tot schrijnende taferelen aangezien de kinderen volledig vervreemd zijn van hun land van afkomst en volledig geïntegreerd zijn in onze maatschappij.

Alle mensen met een hart voor de medemens en zeker voor de meest kwetsbare namelijk onschuldige kinderen.

Waarom dienen er 8 jaar over te gaan alvorens een gezin met kinderen uitgewezen worden? Als een aanvraag de eerste maal geweigerd wordt op basis van gelijk welke reden, is het dan niet beter om ouders met kinderen te verbieden om in beroep te gaan zodat er geen 8 jaar tussen de definitieve uitwijzing is. Vergeet niet dat ondertussen de kinderen reeds lang volledig geïntegreerd zijn en geen enkele binding meer hebben met hun land van herkomst. Kinderen zijn zoals altijd het grootste slachtoffer van de fouten die volwassenen maken en hier denk ik zeker niet alleen aan de ouders maar ook aan onze regering(en) en aan ons traag werkend juridisch apparaat!

Mijn verzoek is heel eenvoudig: regulariseer gezinnen met kinderen die hier reeds 8 jaar verblijven en dit kan gebeuren na een grondige evaluatie. Stuur ze niet koudweg terug naar een land waar ze toch geen toekomst hebben. En anders beslis veel vlugger om ze terug te sturen en laat er geen 8 jaar over gaan.

onderteken de petitie Kinderen na 8 jaar terugsturen: dat kan niet !.

Geen ondertekeningen gevonden