1 ondertekening

Kisscam tijdens voetbalmatchen

Gallery_michelle-barack-obama

Graag zie ik in België de invoering van de "kiss cam" bij voetbalmatchen, analoog aan deze tijdens sportevenementen in de Verenigde Staten.

Tijdens een voetbalmatch wordt er dan een camera gericht op 2 personen. Deze dienen dan op de grote monitors zichtbaar voor heel het publiek elkaar te kussen.

Sportliefhebbers die ter plaatse een match bijwonen

Om het sportgebeuren wat meer op te fleuren lijkt het leuk om analoog zoals in de Verenigde Staten de Kisscam in te voeren, wat positief zal bijdragen aan de sfeer tijdens matchen van om het even welke sport. Een mogelijke discipline is dan ook voetbal of een andere sport die veel bezoekers aantrekt.

Meer dan een camera die gericht is op toeschouwers van een voetbalmatch is niet nodig. De camera staat voor het hele publiek zichtbaar op de grote schermen/monitors gericht op 2 mensen en zij dienen dan zichtbaar voor het volledige publiek elkaar te kussen.

onderteken de petitie Kisscam tijdens voetbalmatchen.

• 11 maanden geleden Snoeck Jonas Eeklo