nog geen ondertekeningen

Laat weggeef winkel Kinrooi voortbestaan

Help namens de leden van weggeef winkel (wgw) Kinrooi de wgw in kinrooi hun goede belangeloze helpende handen en luisterende oren te laten voortbestaan en laat al hun gouden harten verder gaan!
Wie weet heb ooit jij het misschien ook nodig en word je ook belangeloos en zonder vragen geholpen. Dank voor uw steun.

de leden van weggeef winkel (wgw) Kinrooi en leden van alle gelijkaardige groepen en sympatisanten

De wgw Kinrooi moet de deuren sluiten om bepaalde redenen.
Wij de geholpenen en helpende vinden dit onterecht.
Er zijn al velen goed geholpen door dit initiatief en ook vele helpende handen geboden: meubels, kleding, huishoudgrief en dergelijke krijgen zo een tweede leven gratis! Dit komt ten goede aan mensen die door tegenslag in hun leven in de armoede belanden en aan personen die anders nergens terecht kunnen.

Wij wensen dat de wgw Kinrooi kan voortbestaan als steun aan de minderbedeelden onder ons.

onderteken de petitie Laat weggeef winkel Kinrooi voortbestaan .

Geen ondertekeningen gevonden