U, de petitionaris
Cannabis

Legalisatie 5 cannabisplanten per persoon

Wij vragen, aan de kamer van volksvertegenwoordigers, om 5 cannabisplanten, mogelijk te maken, per persoon, en dit voor mediwietpatienten, en recreationele gebruikers ... . De staat regelt de verkoop van wiet/hasjiesj, ... . De kwekers mogen enkel verkopen, aan coffeeshops van de staat, ... .

Wij zijn mediwietpatienten, en recreationele gebruikers, van cannabis,en wensen gehoord te worden...

Wij willen, 5 cannabisplanten, per persoon, mogelijk maken, dit omwille, dat het beter is, voor de mediwietgebruikers, en patienten ... . Verkoop van delen van de cannabisplant, blijft strafbaar, alsook het gebruik in openbare ruimte... . Wij willen de macht van de georganiseerde misdaad doen afbrokkelen, van de dealers, en de macht, terug in handen geven, van de gebruikers, en de mediwietpatienten een betere toekomst geven ... .

Wij verzoeken, het maximaal aantal cannabisplanten, per gebruiker, en mediwietpatient, in te stellen op 5 ... .

Het verkopen, van delen van de plant, en openbaar gebruik, blijft strafbaar ... .

Wij willen de macht, uit handen van de georganiseerde misdaad, en bendes, en het misdaadmilieu, wegnemen, en de mensen en patienten, meer rechten geven op hun eigen voorzien, van hun medicatie ... .

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Ontvanger:
Kamer van Volksvertegenwoordigers