Loonsverlaging voor premier, ministers en parlementariërs

Wij eisen een loonsverlaging van AL de Belgische ministers etc. zodat ook zij besparen.

de Belgische bevolking, ongeacht huidskleur, allochtoon, autochtoon, geloof, partijvoorkeur,...

dat al onze overheden moeten besparen. Doch wij vinden dat dit op een andere manier kan dan verschillende dingen te verhogen of te verlagen. De besparingen raken vooral de kleine mens, de middenstand, de gewone arbeider en bediende. Ook de jeugd zal hiervoor in de toekomst bestraft worden. Zij zijn onze toekomst en moeten zelf een toekomst kunnen uitbouwen. Doch de kans op het uitbouwen van een mooie toekomst wordt verkleind door de besparingen.

Daarom verzoeken wij om tijdens de besparingen eerst eens in uw eigen portefeuille te kijken voordat je gaat besparen op subsidies die ons land wel ten goede zouden kunnen komen. Wij vragen een algemene verlaging van al de lonen van ministers en parlementariërs over al de overheidsgrenzen heen. Zo kunnen ergere besparingen vermeden worden en blijft de toekomst van ons land gevrijwaard. Zo kunnen we later herinvesteren in onze economie en ecologie.

onderteken de petitie Loonsverlaging voor premier, ministers en parlementariërs.

• 11 maanden geleden anoniem
  • meer dan 2 jaar geleden Willaert Martin Bredene belastingbetaler