Losse schoenzolen

Steunzolen

Droom je er ook van om tussen alle schoenen in de schoenenwinkel te kunnen kiezen? Maar draag je steunzolen? En beperken deze telkens weer je in je keuze? Onderteken dan deze petitie in ga voor een grotere schoenkeuze tijdens het shoppen!

personen die niet meer willen zoeken naar schoenen met losse zolen

Beste steunzooldragers, zijn jullie het ook beu om steeds bij het shoppen naar nieuwe schoenen in elke schoen te moeten voelen of deze erin gekleeft is of los erin gelegd. Ik wel, en daarom zou ik graag hebben dat de producenten van schoenen hun lijmtubes achterwegen laten. Dit geeft voor ons steunzooldragers een grotere keuze in de winkel en voor de producenten een grotere opbrengst. Een win-winsituatie dus!

Ik en mijn mede-steunzooldragers zouden graag een bredere keuze hebben in de schoenenwinkels, eentje waarin meer schoenen of nog beter alle schoenen een uithaalbare losse zool hebben. Ook zou het heel leuk zijn om jongere modellen met losse zolen als keuze te krijgen, of eens iets wat meer open is (iets sandaalachtigs). Bedankt alvast voor het lezen!

onderteken de petitie Losse schoenzolen.

• 9 maanden geleden Sofie Dingenen Retie
  • 9 maanden geleden Lise Verelst zoersel Student