Neen tegen particulier vuurwerk in Groot-Poperinge!

Graag zou ik tegen augustus 2019 zoveel mogelijk handtekeningen verzamelen zodat er een algemeen verbod is van Stad Poperinge om nog particulier vuurwerk af te steken. Dit is pure dierenmishandeling! Aub steun deze petitie en teken!

dierenvrienden die steunen dat er een verbod komt op particulier vuurwerk.

Dat dieren ook rechten hebben! Ze hebben wel geen stem maar wij dierenliefhebbers kunnen er hen een geven door massaal deze petitie te tekenen! Stop deze dierenmishandeling, er zijn nog andere manieren om kerst en oudejaar te vieren! Laat zien dat jullie begaan zijn met je huis- en hoevedieren door te tekenen! Beste dank.

een totaal verbod op particulier vuurwerk in Groot-Poperinge! Laat jullie horen want jullie zijn de stem van jullie dieren en teken deze petitie!

Poperinge
31-03-2019