Nieuwe staat Benedulux

Kaart_2_benedulux

Wij, de burgers van Vlaanderen, willen ons samen met gebieden van Nederland en Duitsland voegen bij Luxemburg. Dit om een staat te creëren die erg veel potentie heeft op economisch gebied.

Wij verwachten ondertekenaars uit de noordelijke helft van België

Het plan om Luxemburg en gebieden uit Nederland, België en Duitsland samen te brengen onder één enkele staat, dient er voor om de gebieden in een nóg grotere solidariteit te laten samenwerken. Zowel de handelseconomie én de kenniseconomie hebben in deze gebieden een grote potentie en met behulp van de samenwerking van deze gebieden kan er voor gezorgd worden dat deze potentie ook daadwerkelijk wordt gerealiseerd.

Wij verzoeken dat er een referendum wordt gehouden in de noordelijke helft van België, waarin wordt gevraagd of dit gebied bij Luxemburg moet horen. Als de meerderheid bij het referendum in dit gebied, en bij bijbehorende referendums in de Duitse en Nederlandse gebieden én in Luxemburg wordt behaald, dan verzoeken wij dat wij samen met deze stukken grond een nieuwe staat mogen vormen.

onderteken de petitie Nieuwe staat Benedulux.

• ongeveer 2 jaar geleden anoniem