nog geen ondertekeningen

Onderwijs over slechte effecten van globale vrije markt

Cfci_image_1_copy

Wij worden zo opgezogen door onze dagelijkse levens vol afleiding. Terwijl er nog steeds zo veel miserie is in de wereld. Weinigen staan er nog bij stil dat het ooit allemaal slechts neerkwam op voeding en slaap. We hebben de middelen om een mooiere wereld voor iedereen te maken, maar niet de wil.

De tegenstanders van het leed dat de derde wereld teistert in de naam van ONZE goedkoopste prijs

Congo, 50% van alle mineralen voor ONZE technologische vooruitgang. 1998 - USA, UK,... subsidieert/leidt legers op die daarna hun buurvolk beginnen uit te buiten, verkrachten, vermoorden. Mineralen worden geïnd via moderne slavernij onder het toezicht van rebelse legers. China speelt hier op in. De UN neemt totaal geen initiatieven. Wij kunnen alleen maar kennis nemen van deze feiten via het internet. De media vindt de situatie in het Midden-Oosten genoeg voor ons. Wij ook.

Dit is al lang een cliché onderwerp geworden dat gemakkelijk als aanvaardbaar wordt beschouwd. Maar het is alleen wij als bevoorrecht volk aan de positieve kant van het fenomeen die voor hun op kunnen komen. De fout willen inzien/objectieve educatie hierover is de eerste stap.

Laat de kinderen van morgen niet in de gemakkelijke leugen leven zoals ons.
We vragen om uw begrip voor bovenstaande constateringen en een signaal naar de lidstaten voor gepast onderwijs terzake voor onze kinderen, zodat ons volk dit indirect-onmenselijk/schaapachtige pad niet steeds maar verder blijft bewandelen.

onderteken de petitie Onderwijs over slechte effecten van globale vrije markt.

Geen ondertekeningen gevonden