Panorama- en Koning Albertlaan (Korbeek-lo) zijn van iedereen

Al decennia lang is er een felle strijd tussen een kleine groep lokalen en een grote groep omwonenden voor een doorgang tussen de Diestsesteenweg en de Tiensesteenweg in Linden en Bierbeek. De huidige werken en de uitleg errond is een brug te ver.

Inwoners, schoolgaand of werkend in Linden, Korbeek-Lo, Kessel-lo, Haasrode, Blanden, Heverlee.

Al decennialang neemt niemand de moeite om een goede verbinding tussen de Diestsesteenweg en Tiensesteenweg ten oosten van Leuven te realiseren, maar juist omgekeerd wordt de bestaande verbinding onnodig bemoeilijkt tot ergernis van de vele gebruikers en dit door een kleine groep en gesteund door lokale politici. Dit moet dringend veranderen.

Een vlotte doorgang zonder onnodige hinder voor de omwonenden. Dit wil zeggen gladde asfalt, voldoende wegbreedte om elkaar te kunnen kruisen, geen onnodige hindernissen, een toegelaten snelheid aangepast aan de omgeving (bebouwd/onbebouwd gebied).

onderteken de petitie Panorama- en Koning Albertlaan (Korbeek-lo) zijn van iedereen.

• 7 dagen geleden Herwig Michiels Pelleberg Gepensioneerde
  • 10 dagen geleden anoniem
  • 11 dagen geleden anoniem
  • 13 dagen geleden anoniem
  • 14 dagen geleden Dieter Peeters Haasrode Kortste weg naar het werk.
  • 20 dagen geleden Rik Huys Korbeek-Lo
  • 21 dagen geleden anoniem