Panorama- en Koning Albertlaan (Korbeek-lo) zijn van iedereen

Al decennia lang is er een felle strijd tussen een kleine groep lokalen en een grote groep omwonenden voor een doorgang tussen de Diestsesteenweg en de Tiensesteenweg in Linden en Bierbeek. De huidige werken en de uitleg errond is een brug te ver.

Inwoners, schoolgaand of werkend in Linden, Korbeek-Lo, Kessel-lo, Haasrode, Blanden, Heverlee.

Al decennialang neemt niemand de moeite om een goede verbinding tussen de Diestsesteenweg en Tiensesteenweg ten oosten van Leuven te realiseren, maar juist omgekeerd wordt de bestaande verbinding onnodig bemoeilijkt tot ergernis van de vele gebruikers en dit door een kleine groep en gesteund door lokale politici. Dit moet dringend veranderen.

Een vlotte doorgang zonder onnodige hinder voor de omwonenden. Dit wil zeggen gladde asfalt, voldoende wegbreedte om elkaar te kunnen kruisen, geen onnodige hindernissen, een toegelaten snelheid aangepast aan de omgeving (bebouwd/onbebouwd gebied).

onderteken de petitie Panorama- en Koning Albertlaan (Korbeek-lo) zijn van iedereen.

• ongeveer 1 maand geleden anoniem
  • ongeveer 1 maand geleden Leys stefaan Kessel-lo
  • ongeveer 1 maand geleden theo vanneck blandenstraat 38 3053 haasrode pensioneerd de weg om naar mijn dochter te gaan
  • ongeveer 1 maand geleden Geert Pardon Loveld 33, Pellenberg
  • ongeveer 1 maand geleden anoniem
  • 2 maanden geleden anoniem
  • 2 maanden geleden Herwig Michiels Pelleberg Gepensioneerde
  • 2 maanden geleden anoniem
  • 2 maanden geleden Dieter Peeters Haasrode Kortste weg naar het werk.
  • 3 maanden geleden Rik Huys Korbeek-Lo
  • 3 maanden geleden anoniem