Prikkelarme kermis in Deinze

Veel kinderen hebben last van de enorme prikkels van de kermis. Denk maar aan kinderen met autisme, hoogsensitiviteit, cerebrale parese en epilepsie. Deinze telt 3 scholen buitengewoon onderwijs en een revalidatiecentrum. Een grote groep van mensen met nood aan een prikkelarme kermis dus! Ik heb deze petitie gestart om te kijken hoeveel vraag ernaar is, hoeveel mensen dit ook willen. Van zodra we aan 200+ zitten, maak ik de plannen concreet en ga ik ermee naar de stad Deinze en de feest- en kermiscomités.

-mensen met epilepsie -mensen met autisme -mensen met hoogsensitiviteit en prikkelgevoeligheid

Zou het niet fijn zijn om elke kermisperiode gedurende 2u-4u alle flikkerende lichten en luide muziek en geluiden uit te doen? Zodat ook mensen, in het bijzonder kinderen die hier om welke reden dan ook gevoelig voor zijn, ook naar de kermis kunnen - ook kunnen genieten van een ontspannende uitstap? Absoluut!

tijdens de kermisperiode gedurende 2-4u de kermis volledig prikkelarm te maken

Deinze