Roberto Martinez moet vertrekken

Na de recentelijke gebeurtenissen vinden wij niet dat Roberto Martinez nog langer de functie van bondscoach van de Belgische nationale voetbalploeg kan uitvoeren. Daarom vragen wij nadrukkelijk het ontslag.

Wij de supporters, kenners en liefhebbers van voetbal - de mensen uit het stadion en van thuis

Wij vinden niet dat Roberto Martinez nog langer bondscoach kan zijn na de beslissing om Radja Naigollan thuis te laten voor het komende wereldkampioenschap in Rusland en zo een persoonlijke vete uit te vechten. Een Bondscoach moet te allen tijde neutraal kunnen kijken en moet oordelen op basis van kwaliteit, niet op basis van persoonlijkheid.

Daarom verzoeken wij om per direct het contract van Roberto Martinez stop te zetten en verder te gaan met een coach die neutraal kan kijken naar elke speler.

onderteken de petitie Roberto Martinez moet vertrekken.

• ongeveer 1 maand geleden Mertens n Deurne Studeerd nog
  • ongeveer 1 maand geleden Van den Wijngaert Karl Heist op den Berg