Sluit dierenasiel in Gent, stop dierenmishandeling

Van het dierenasiel in Gent zijn er harde beelden in de media en in de kranten verschenen. Het is overduidelijk dat deze mensen geen enkel geweten hebben en de dieren in het asiel gewoon verwaarlozen en mishandelen. Deze beestjes verdienen beter, dit moet stoppen - hiertegen moet actie ondernomen worden!

Dierenliefhebbers met een geweten en een groot hart voor dieren

In het asiel van Gent worden katten mishandeld en verwaarloosd. Er wordt geen beroep gedaan op een dierenarts en om deze katten uit de weg te ruimen steken zij ze in een geïmproviseerde doos waar ze gas in doen en daarna stoppen ze de bewusteloze kat in de vriezer. Dit is duidelijk dierenmishandeling, deze diertjes verdienen deze onmenselijke behandelingen niet.
Dit moet zo snel mogelijk stoppen, door dit asiel te sluiten.

Wij willen dat er eerdere acties genomen worden:
- Sluiten van het asiel in kwestie
- Verbod opleggen aan elk personeelslid dat er in dienst is om nog ooit een huisdier te hebben
- Herbekijken en maken van een wet die zulke praktijken strafbaar maakt en die voorkomt dat dit nog ooit door de vingers gezien kan worden.
- Sneller ingrijpen en vervolgen van de betrokken personen

Deze petitie heeft status ingetrokken en is daarom niet ondertekenbaar.

• meer dan 1 jaar geleden S. Roijen Huizen, Nederland
  • bijna 2 jaar geleden Diana Libanon Purmerend Ik heb een groot hart voor dieren. VAN DIE DIEREN BLIJF JE AF. Geen goed woord voor over. En dat voor een dierenasiel! !.. Schaam je. .
  • bijna 2 jaar geleden iris dhulst oostakker
  • bijna 2 jaar geleden Raf Van Duyse Oostende