1 ondertekening

Stop de overlast in Deurne Noord

Index

Ben jij de overlast in Deurne Noord ook beu?

De files voor je deur elke dag, Het afval overal, bierblikjes etc. van de sportpaleisgangers, de sinksenfoorgangers, de Antwerpfans, het tekort aan parkeerplaats, je garage/oprit geblokkeerd,etc.

Teken dan deze petitie en eis van de gemeente verandering.

de bewoners van Deurne Noord, omgeving sportpaleis, den Bosuil en de sinksenfoor, en alles daartussen

Wij constateren een voortdurend gebrek aan parkeerplaats in onze eigen buurt, de toeristen van sportpaleis, sinksenfoor en den Bosuil nemen deze in.
Het afval en de bierblikjes dat deze mensen met zich meenemen is onleefbaar, er is elke dag meer en meer filevorming aan onze voordeur door het sinksenfoor, sportpaleis en het Antwerp stadion, de parkeerlijnen zijn niet goed afgelijnd voor garages en opritten waardoor er vaak burenruzies zijn enzovoort.

Wij eisen dat het sinksenfoor verplaatst wordt vermits deze honderd duizenden mensen per jaar aantrekt wat deze buurt niet aankan.
Wij eisen dat de parkeerlijnen aangepast worden daar waar er garages zijn en opritten.
Wij eisen een parkeerstop voor de festivalgangers en een parkeervoorziening enkel voor de buurtbewoners.
Wij eisen dat er iets gebeurt aan de dagelijkse filevorming.
Wij eisen dat de buurt proper gehouden wordt voor deze toeristen.

onderteken de petitie Stop de overlast in Deurne Noord.

• 7 maanden geleden anoniem