Stop Terrorisme Wij Zijn Het Beu

Eindelijk, de Wetstraat is in actie geschoten om het gewelddadig terrorisme preventief aan te pakken. Helaas veel te laat!

Wij Belgen, de terecht bezorgde burgers

Het gaat van kwaad naar erger in ons land. Reeds geruime tijd schreeuwen we moord en brand om de grenzen te sluiten en de vluchtelingen toestroom te stoppen. Er is bijna geen controle of deze laatsten banden hebben met Syrië of andere radicalen. Maar naar de bevolking wordt totaal niet geluisterd. Resultaat is: onschuldige burgers komen om en raken gewond door zelfmoordterroristen. Er is ondertussen gebleken dat de bevoegde instanties ernstige fouten maakten.

Wij willen dat de grenzen onherroepelijk dicht gaan. Dat alle terroristen gezocht en opgepakt worden. Zij die banden hebben met hen, hetzij familie, vrienden, mensen die hen helpen eveneens opgepakt worden en het land uitzet worden. Zij die zich van hen willen distantiëren zullen dan wel praten. Indien onze regering hier niet op ingaat of niet in slaagt, eisen we hun ontslag: ze hebben al genoeg geblunderd in dit dossier en beseffen dat zelf ook wel.

onderteken de petitie Stop Terrorisme Wij Zijn Het Beu.

• 11 maanden geleden anoniem
  • ongeveer 1 jaar geleden Alida De Breuker Vlimmeren
  • ongeveer 1 jaar geleden anoniem
  • meer dan 1 jaar geleden Nathalie Legrand Oostende Aarbeid