Stop vandalisme rondom Gent Sint-Pieters

Bent u het ook grondig beu om in de stationsbuurt Gent Sint-Pieters de streken te moeten ondergaan van de “vandaalstudenten”?

Zij hebben geen enkel respect voor de nachtrust van onze buurtbewoners en van hun eigen integere collega's studenten die een kot huren.

de buurtbewoners en studenten in stationsbuurt Gent-Sint-Pieters

Bent u het ook grondig beu om het vandalisme te moeten ondergaan van de uitgaanders? Zij hebben geen enkel respect voor de buurtbewoners. Jarenlang al wordt de stationsbuurt geteisterd door rondzwervende studenten en mensen (vooral van donderdag- op vrijdagnacht). Zij terroriseren de buurt met o.a. het begaan van de volgende delicten: zware ontploffingen, zeer luid geroep, graffiti spuiten, verkeersborden afbreken, (Nederlandse) auto's omkantelen.

Wij vragen simpelweg dat de verantwoordelijke instanties van de stad Gent een halt toeroept aan dergelijke praktijken, door middel van politiepatrouilles, oproereenheden of aanwezigheid van controle tijdens
deze probleemmomenten. Zij weten immers goed in welke periode de nachtmisdaden zich voordoen.

Teken dan deze petitie, dit kan anoniem met uw initialen of nicknaam:
De gegevens worden later enkel gebruikt om het stadsbestuur bewust te maken.

onderteken de petitie Stop vandalisme rondom Gent Sint-Pieters.

• bijna 2 jaar geleden Stijn Anné Aalst
  • ongeveer 2 jaar geleden Kevin De Leeneer Gent