Tegen de huidige eenzijdige besparingen

Beu

Deze petitie wil aantonen hoeveel Belgen het oneens zijn met de manier waarop onze regering haar besparingsplannen wil doorvoeren. Er moeten andere manieren van protest bestaan dan ons land lam leggen en onszelf financieel nadeel berokkenen. Deze petitie is er één van. Misschien moeten we de betaling van onze belastingen uitstellen?

de wakkere burgers

We vinden dat de besparingsplannen zoals de regering die wil doorvoeren eenzijdig zijn en ons allen de werkende klasse hard treft. De crisis loopt al sinds 2008, dit heeft ons ook al geen goed gedaan, en dan nog eens dit erbij. Laat de regering niet vergeten dat wij, de werkende klasse, de economie doen draaien, en als wij geen geld uitgeven dat zij dan geen belastingen ophalen. Regering, uw besparingsplannen en uw organisatie moeten aangepast worden: we zijn het beu.

Wij, de werkende klasse, willen dat je uw besparingsplannen drastisch bijstuurt, en dat je binnen uw eigen organistie wat wijzigen en reorganisaties dringend doorvoert, en niet altijd geld bij de werkende klasse gaat halen. De middeleeuwen zijn voorbij: toen was het ook dat de mensen hun graan moesten geven aan de leenheer. We kunnen het rijkste land zijn van Europa, maar op jullie manier zal het niet lukken.

onderteken de petitie Tegen de huidige eenzijdige besparingen.

• ongeveer 1 jaar geleden anoniem
  • ongeveer 2 jaar geleden anoniem