Tegen het Jaagpadverbod

NV De Scheepvaart heeft besloten de komende tijd opnieuw een nultolerantie toe te passen inzake gemotoriseerd verkeer op de jaagpaden. Dit is nefast voor de ECHTE sportvisser, die hiermee gestraft wordt!

Iedereen met een hart voor hengelsport en symphatisanten .

Hoe is het zover kunnen komen?Zowel vissers als niet-vissers die de regels buigen en rekken tot er sprake is van overlast.Jaagpaden zijn private wegen van NV De Scheepvaart en behoren niet tot het stelsel van openbare wegen. Vroeger konden vissers die tegen 30km/u op jaagpaden reden en de auto op ruime afstand van het jaagpad stallen, vaak rekenen op de goodwill van de wachters... Totdat er nu gekozen is voor nultolerantie, de rode kaart ...

Vanuit de georganiseerde hengelsport, alsook vanuit verschillende pvc's, is al honderden keren aan NV De Scheepvaart de vraag gesteld om een officiƫle toelating te verlenen aan vissers, desnoods tegen betaling. Dit is elke keer geweigerd. Met deze petitie eisen wij opnieuw hetzelfde!

onderteken de petitie Tegen het Jaagpadverbod.

• ongeveer 2 jaar geleden johan clissen westerlo arbeider
  • ongeveer 2 jaar geleden Croughs Ludo Kattenstraat 7. 3700 tongeren Vissen
  • meer dan 2 jaar geleden Smets Benny Bautershoven 86 Sint-Truiden
  • meer dan 2 jaar geleden volkaert gabriel 2800 mechelen bleekstr. 8/804 arbeider