Tegen "ladies only" fitnessen

Deze petitie is bedoeld om de segregatie in de maatschappij tegen te gaan. Langs de andere kant ook een aanklacht tegen wat duidelijk discriminatie is op basis van geslacht.

Mannen, vrouwen, iedereen die de wens heeft om op een respectvolle manier samen te leven

Het recent openen van de zogenoemde ladies only fitnessen van basic fit. Blijkbaar is het voor sommige vrouwen nodig een volledige fitness ruimte voor zichzelf te hebben aangezien een gemengde fitness blijkbaar te vrouwonvriendelijk en/of onveilig is. Hoewel er in een gemengde fitness ook wel bewaking voorzien is.

Dit kan dus niet, en versterkt alleen maar het al aanwezige negatieve beeld tegenover mannen in deze omgeving.

Het verzoek is vrij simpel: deze vorm van segregatie en discriminatie een halt toe roepen. Door middel van fikse boetes en/of sluiting van de zaak. Indien nodig gevangenisstraffen.

onderteken de petitie Tegen "ladies only" fitnessen.

• meer dan 1 jaar geleden Gerry Kuppens Aarschot
  • meer dan 2 jaar geleden anoniem