Toon Gyselbrecht moet in Halle blijven!

Iedereen die Toon Gyselbrecht kent, weet dat hij een fantastische man is. Het is onbegrijpelijk dat ze hem zouden verplichten Halle te verlaten. Onderteken daarom deze petitie om het signaal te geven dat Toon in Halle moet blijven!

Vrienden, kennissen, familie van Toon Gyselbrecht

Twee weken terug kwam het bericht dat de salesianen komende zomer Don Bosco Halle moeten verlaten. Ze worden ergens in Vlaanderen geplaatst om daar hun voor de rest van hun leven te blijven.
Het is ontzettend jammer dat ze aldus salesiaan Toon Gyselbrecht van ons willen wegnemen. Hij is onze vriend en we willen niet dat hij vertrekt.

We weten dat Toon het liefst van al in Halle wil blijven. En dat is ook normaal. Hij heeft zijn leven hier opgebouwd, hij heeft zoveel mooie zaken gerealiseerd en bovenal hier wonen ook zijn vrienden met wie hij optrekt. Wat zal er met Toon gebeuren als hij naar een vreemde stad zou moeten verhuizen? Dat is een vraag die we ons liever niet stellen.

Toon wil Halle niet verlaten. Wordt er wel naar hem geluisterd?
We hebben de indruk dat alles boven zijn hoofd beslist wordt.

Het bericht dat Toon ons ging verlaten, sloeg bij ieder van ons in als een bom. We kennen Toon al jaren. Hij is niet zomaar een salesiaan die in Don Bosco woont. Hij is een vriend waarop we steeds kunnen rekenen.

We willen dat salesiaan Toon Gyselbrecht niet verplaatst wordt van Halle naar een vreemde stad.

onderteken de petitie Toon Gyselbrecht moet in Halle blijven!.

• ongeveer 1 jaar geleden helena slembrouck buizingen
  • ongeveer 1 jaar geleden anoniem