nog geen ondertekeningen

Veiliger kruispunt aan Dossche in Deinze

Het kruispunt aan Dossche met de N35 bestaat uit 2x2 rijvakken waar iedereen 90 km/h rijdt. Dat kruispunt oversteken is Russische roulette. Niemand weet waar hij moet voorsorteren, en voor de zwakke weggebruiker zijn er al helemaal geen voorzieningen. Hier was ooit een oplossing voor beloofd...

vzw Over de Kromme Brug
IZ Clémence Dosschestraat
Bewoners "Oude Brugsepoort"
weggebruikers

Aan de ene kant is er een brug, aan de andere kant een flauwe bocht, dus de zichtbaarheid is slecht, terwijl de snelheid hoog ligt. De voorsoorteerstroken in het midden zijn verwarrend. Je moet al je PK's gebruiken om over te steken of in te voegen, want het komt aan op een fractie van een seconde. Daardoor wordt de zwakke weggebruiker uit het oog verloren, die zelf ook als het ware een snelweg van 4 vakken moet over steken.

aan het gemeentebestuur van Deinze om samen met het Vlaams gewest dringend werk te maken van een deugdelijke heraanleg van dit gevaarlijke kruispunt.
We staan open voor allerlei oplossingen. Er mag geen file gecreëerd worden, dus een turborotonde zou ideaal zijn. Een verbinding langs Vaart Linkeroever naar het industriepark zou ook welgekomen zijn.

onderteken de petitie Veiliger kruispunt aan Dossche in Deinze.

Geen ondertekeningen gevonden