Weg met de vuiligheid in de Heuvelstraat te Leopoldsburg

Puin

Waarom deze petitie?

bewoners van de Heuvelstraat te Leopoldsburg en sympathisanten

Al 20 jaar lang laat de eigenaar van een pand in de Heuvelstraat te Leopoldsburg, een opslagplaats die niet meer gebruikt wordt, dit verkommeren. Dit pand ligt recht tegenover het terras van de petitionaris en dit is van verschillende buurtbewoners het uitzicht uit hun raam... Er groeit enorm veel onkruid... een container die er al 20 jaar staat .... het dak waar stukken vanaf vallen .... tussen en achter de container ligt puin van stenen ... hout, ijzer, noem maar op.

Graag hadden we dat dit opgelost en opgeruimd werd

onderteken de petitie Weg met de vuiligheid in de Heuvelstraat te Leopoldsburg.

• ongeveer 1 jaar geleden Beatrijs Van Roy Leopoldsburg
  • ongeveer 1 jaar geleden Rudy Masset Leopoldsburg arbeider
  • ongeveer 1 jaar geleden Vanhees nicky Leopoldsburg Onze mooie gemeente moet mooi blijven.