U, de petitionaris
Music for life

Wij willen Music For Life 2017 in De Schorre te Boom

"Music for life" van Studio Brussel is een van de mooiste solidariteitsacties van Vlaanderen. Doordat het aantal evenementen op de Schorre beperkt wordt, dreigt dit hartverwarmende en belangrijke evenement te verdwijnen. We zouden heel graag dit prachtig initiatief hier in Boom behouden.

fans van Music For Life

"Music for life" van Studio Brussel is een van de mooiste solidariteitsacties van Vlaanderen. Doordat het aantal evenementen op de Schorre beperkt wordt, dreigt dit hartverwarmende en belangrijke evenement te verdwijnen. Tijdens de Warmste week voelt men echt hoe noodzakelijk een dergelijk initiatief voor het samenhorigheidsgevoel van de Bomenaars en streekgenoten is.

We zouden heel graag dit prachtig initiatief hier behouden en vragen aan het gemeentebestuur en de deputatie van de provincie Antwerpen, om Music For Life als uitzonderlijk belangrijk evenement op de Schorre te beschouwen en toelating te verlenen om de volgende edities hier te organiseren.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Ontvanger:
Boom