Mogelijk gemaakt dankzij...

Petitie.be is een project van Democratie.nu, de VZW die ijvert voor directe democratie.

De oprichting van Petitie.be werd mogelijk gemaakt door financiële bijdragen van de Koning Boudewijnstichting en de Nationale Loterij, evenals particuliere donoren, waaronder René Hendrix, Roland Duchâtelet, Marieke Höfte, Pieter Vereertbrugghen, Marc Vanvelk en Ethis Verzekeren CVBA. Ons logo werd geschonken door Ronald Heuninck van Het Geel Punt. Andere bedrijven leverden hun diensten tegen een verlaagd tarief: Roadside (bouw website), Telling Designs (hosting en onderhoud) en Arjen Nijeboer (projectleiderschap). De Stichting Petities.nl en Reinder Rustema zijn we erkentelijk voor het belangeloos ter beschikking stellen van de broncode van hun websysteem, dat het uitgangspunt vormde voor Petitie.be. De moderatie van Petitie.be wordt op vrijwillige basis verzorgd door Ivar Hermans. Bert Penninckx trok vanaf het begin mede de kar van dit project.

Hartelijk dank aan al deze instellingen, personen en bedrijven voor hun onmisbare bijdragen, zonder welke Petitie.be niet gerealiseerd had kunnen worden!

Petitie.be is geheel afhankelijk van particuliere giften van mensen zoals u. Doe vandaag nog een donatie. Bedankt voor uw steun!