nog geen ondertekeningen

Behoud landelijk Beugoem

Het "De Katte" project transformeert de Appelmans brouwerij en weide tot een compacte stedelijke woonwijk met 37 nieuwe wooneenheden wat de mogelijkheden van de dorpsinfrastructuur ver te boven gaan en zal leiden tot een explosie van auto's in de dorpskern.

De mensen die Sint-Martens-Bodegem landelijk, groen en leefbaar willen houden.

Dat het "Katte" project de brouwerij Appelmans en de achtergelegen weide transformeert in een compacte stedelijke woonwijk met 37 woningen op minder dan een hectare, resulterend in een grotere woondichtheid dan Brussel binnen een landelijke gemeente. De dorpsinfrastructuur (school, verkeer in straten, parkeerplaatsen, ...) is hier niet op berekend.

Dat geen vergunning wordt toegekend aan het project "Katte" in Sint-Martens-Bodegem.

onderteken de petitie Behoud landelijk Beugoem.

Geen ondertekeningen gevonden