U, de petitionaris

Voor het behoud van de eerste communie in Gerdingen in 2019

ouders, grootouders, peter en meter en alle andere sympathisanten van leerlingen van K3 Gerdingen

De nieuwe regeling rond de eerste communie in Bree 2019 maakt dat er vanaf dat jaar geen eerste communie meer in Gerdingen georganiseerd gaat worden op de tweede zondag van mei maar wordt verspreid over 3 andere dagen in mei in de St.-Michielskerk in Bree. Het klassikale gebeuren gaat hierdoor compleet verloren.

In dit verzoekschrift pleiten wij voor de organisatie van de eerste communie in Gerdingen in 2019. Wij zijn het niet eens met de huidige gang van zaken, waarbij achter onze rug om beslissingen zijn genomen. Concreet vragen wij het volgende: - De eerste communie op zondag 12 mei 2019 - De viering voor de eerste communie in de Onze-lieve-Vrouwkerk in Gerdingen

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petitie.be. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Ontvanger:
Kerkbestuur